Прототип легендарної моделі «Буханка»

2628

“Буханка” неодноразово планували зняти з конвеєра, але завдяки стійкому попиту так і не змогли цього зробити. Адже тоді на ринку повнопривідних утилітарних автомобілів, на яких можна і будматеріали возити, і на риболовлю поїхати, і в подорож відправитися, нікого не залишиться. Але, схоже, очікуються зміни.Чи зміниться зовнішній вигляд довгожителя, поки невідомо. Але інтернет рясніє припущеннями.

Наприклад, багато хто вважає (або, скоріше, хочуть, щоб так було), що дипломний проект Олексія Бравермана (МАМІ) «Необуханка» міг би стати новим виглядом ульянівського позашляховика.

За проектом, це суто цивільний автомобіль, повнопривідний мінівен.

Особливістю проекту є зовнішній силовий каркас. «Ширяючі стійки» на машині Бравермана функціональні: вони служать одночасно гілковідбійниками і рейлінгами для фіксації вантажу. З естетичної точки зору такі стійки наділяють капотний автомобіль однооб’ємним силуетом.

Внутрішні стійки теж є, але вони мають лише функцію каркаса для скління і через їх невелику товщину оглядовість автомобіля не гірше, ніж на серійних мінівенах. У плані пасивної безпеки кузов із зовнішнім каркасом допомагає мінімізувати наслідки при перевороті. Ще одна цікава технічна особливість проекту – безповітряні шини, зроблені за технологією Michelin Tweel. У серійне виробництво такі колеса, звичайно, підуть із закритими бортами, на концепті лише демонструється структура колеса.